Wist u dat het minder geld kost om bestaande klanten te behouden dan nieuwe klanten te winnen?
De klantwaarde vergroten is hiermee een snelle winst voor uw organisatie. Teleconverse kan u hierbij van dienst zijn.  

Activatie Campagne : (service call)

Gefeliciteerd! Je product/dienst is verkocht. Maar is hiermee de klant ook volledig bediend? Zijn er wellicht andere producten/diensten interessant voor deze klant?

Geef je nieuwe klantrelatie een boost door hulp te bieden bij het gebruiken van je product/dienst. Teleconverse neemt contact op met de klant om hem persoonlijk te bedanken en om na te gaan of wij ergens mee kunnen helpen.

Het doel van deze campagne is het inspireren en prikkelen van jouw klant, waardoor er meer waarde uit het product/dienst gehaald kan worden.
Deze campagne kan leiden tot cross-sell, up-sell en lead generatie. 

Winback campagne

Elke organisatie heeft klanten die geen gebruik meer maken van het product/dienst. Om deze klanten terug te winnen bellen wij deze klant na. Niet alleen kan een inactieve klant hierdoor weer een actieve klant worden, ook krijgt u inzicht in de redenen van het beëindigen van de klantrelatie.

Teleconverse bundelt deze informatie in een rapportage, op aanvraag is strategisch advies voor het behouden van klanten mogelijk.

Retentie campagne

Voor aflopende contracten, reeds opgezegde contracten, producten/diensten die zich aan het einde van de levenscyclus bevinden, aantal bezoekers op uw website daalt, er blijven klachten binnen komen… Er zijn tal van redenen waardoor de groei van uw onderneming stagneert. 

Teleconverse kan uw klantenbestand opfrissen door deze klanten na te bellen. Zowel voor het verlengen van de klantrelatie, het updaten van het product/dienst of het afhandelen van klachten. Daarnaast is het mogelijk om te kiezen voor cold-calling: door het nabellen van nieuwe data geeft u een boost aan de groei van uw organisatie. 

Up- en Crosssell campagne

Heeft u langdurige klantrelaties waarbij gedurende de relatie weinig contact – en dus verkoop – met de klant is? Teleconverse belt deze klanten na met als doel de klantrelatie te versterken. Niet alleen vergroot hierdoor de verkoop en uw omzet, ook versterkt het de klantrelatie. 

Loyaliteit Campagne

Veel klanten wisselen van aanbieder om te genieten van bonussen die aan nieuwe klanten worden gegeven. Om te voorkomen dat uw klant hetzelfde patroon volgt, kunt u ze voorzien van een tussentijdse beloning voor hun loyaliteit. Teleconverse belt uw klanten na om hen te bedanken en een unieke aanbieding te doen. Niet alleen bereikt u uw trouwe klanten hiermee, ook kan dit ervoor zorgen dat de trouwe klant u voorziet van positieve feedback. Onderschat niet de kracht van mond-tot-mond reclame

Klanttevredenheid Campagne

Kennis over uw klant geeft u een voorsprong! Door de tevredenheid (NPS) van uw klanten te meten, krijgt u inzicht op diverse gebieden. Afhankelijk van uw situatie wordt een enquête voor u opgemaakt. Teleconverse helpt u bij het selecteren van de juiste vragen, het selecteren van de doelgroep en het zo efficiënt mogelijk verwerken van de resultaten.

Hierdoor krijgt u inzicht in de punten waarop u voorloopt t.o.v. uw concurrent maar ook de punten die verbetering vragen worden in kaart gebracht. Indien gewenst adviseert Teleconverse u over het uitwerken van een verbetertraject en het implementeren hiervan. 

Start typing and press Enter to search